ביטוח נסיעות לחו"ל – מגדל

migdalhome2

 

 

 

 

חברת מגדל מציעה 2 מסלולי ביטוח נסיעות לטסים לחו"ל לתקופות קצרות או ארוכות, וגם עבור אלה המתכננים נסיעת עסקים. הנה סקירה קצרה שלהם:

• מגדל מסע עולמי פלטינום – ביטוח נסיעות לחו"ל במסלול זה מתאים למתכננים נסיעה קצרה לחו"ל, חופשה משפחתית או נסיעה עסקית. הביטוח, שמיועד לכל גיל, כולל כיסוי להוצאות רפואיות של עד 1,800,000$, החזר הוצאות בעקבות ביטול הנסיעה או קיצורה, ביטוח כבודה, פיצוי בגין נכות מלאה או מוות בעקבות תאונה וביטוח צד ג'. כמו-כן, קיימת במסלול זה אפשרות לרכישה, בתוספת תשלום, של הרחבות נוספות, כמו: כיסוי עבור ספורט אתגרי, ספורט חורף, ביטוח למחשב נייד, ביטוח לטלפון נייד, ביטוח למערכת GPS, ביטוח לנשים בהריון וביטוח במקרה של החמרת מצב רפואי קיים. היתרון הבולט של פוליסה זו הוא האפשרות להתאימה לצרכיו המדויקים של הנוסע וליהנות ממגוון של כיסויים, כתוספת לכיסויים הקיימים.

• מגדל מסע עולמי לתרמילאים – ביטוח נסיעות זה מתאים לנוסעים לחו"ל לתקופה העולה על 30 יום. המסלול מספק מענה רחב מאד לתרמילאים, המתכננים שהות ארוכה ביעד מסוים בחו"ל או במספר יעדים. הביטוח כולל הוצאות רפואיות של עד 1,800,000$, פיצוי בגין מוות או פיצוי בגין נכות כתוצאה מתאונה, החזר הוצאות בגין ביטול הנסיעה או בעקבות קיצורה, ביטוח כבודה, חברות כלפי צד ג' ואפשרות לתוספת של כיסויים למתכננים פעילויות אתגריות שונות כגון ספורט חורף, טיפוס הרים, קפיצת באנג'י ועוד. כל אלה, ללא תוספת תשלום. היתרונות שבמסלול זה הם מגוון הכיסויים הרחב, כיסוי לאיתור ולחילוץ ללא הצורך בתוספת תשלום, כיסויים לספורט אתגרי ולספורט חורף ללא תוספת תשלום, כיסוי לנפגעי סמים הכלול בפוליסה וגם אפשרות להרחבה לכבודה כמו טאבלט, טלפון נייד, מחשב נייד ו – GPS. ביטוח זה מתאים למטיילים מגיל 0 ועד 59.