טיפים למשפחות עם ילדים בגיל הרך

 

החלטתם לנסוע עם הקטנטנים שלכם לחו"ל? אם כן, אתם ודאי יודעים כמה חשוב ומומלץ מאד לרכוש ביטוח נסיעות לפני היציאה מהארץ, ולו כדי ליהנות מנסיעה בראש שקט. אם הילדים הצעירים שלכם מצטרפים אליכם לנסיעה, חשוב שתרכשו עבורם ביטוח נסיעות מיוחד המתאים למשפחות עם ילדים בגיל הרך. מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים את הביטוח? על כך, במאמר שלפניכם.

אילו כיסויים הביטוח מציע לכם ולילדיכם?

כשמדובר בילדים בגיל הרך, יש לקחת בחשבון מצבים רפואיים שונים, העשויים לצוץ במהלך השהות בחו"ל. הקטנטנים שמצטרפים להוריהם רגישים הרבה יותר, ובניגוד למבוגרים, יכולים לסבול ממחלות או מבעיות רפואיות שונות, המצריכות מענה מידי. ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם למשפחות עם ילדים הוא המענה הנכון והדרך הנכונה להתמודד עם הפתעות בלתי צפויות. אולם, לפני שרוכשים אותו, כדאי לבדוק אילו כיסויים הוא מציע ולוודא שהוא אכן מספק את כל הפתרונות הנדרשים – פינוי, הוצאות אשפוז, טיפולים למיניהם ואולי גם תרופות.

סקר שוק

מכיוון שהאפשרויות הן רבות מאד, כדאי לערוך סקר שוק מקדים הבוחן את הפוליסות הקיימות. כהורים לילדים קטנים, ודאי חשוב לכם לתת להם את הטוב ביותר ולספק להם את ההגנה הנדרשת ואת הטיפול המתאים ברגע האמת. הטיפולים הרפואיים בחו"ל יכולים לעלות לא מעט כסף לתיירים, גם כאשר מדובר בטיפול בפציעה הקלה ביותר. ביטוח הנסיעות מאפשר לכם ולילדים שלכם לקבל את הטיפול מבלי לחשוש מהעלויות הגבוהות ולהמשיך וליהנות מהחופשה. סקר שוק יעזור לכם ללמוד מעט על הפוליסות הקיימות, על ההרחבות הרלוונטיות ובעיקר – על העלויות.

דרכי יצירת קשר ולמי פונים בזמן אמת

מצאתם את הפוליסה הרלוונטית לכם? לפני שאתם יוצאים ולדרך וממריאים אל היעד הנחשק יחד עם הילדים הקטנים, בדקו מול נציגי חברת הביטוח שדרכה רכשתם את הפוליסה אל מי עליכם לפנות במקרה בו אתם רוצים להפעיל את הביטוח – מה עושים במקרה של פציעה, חלילה, היכן נמצאים מרכזים רפואיים טובים ביעד שאליו אתם נוסעים וכיוצא באלה. הכינו רשימה של מספרי טלפון חשובים ושל כל המרכזים הרפואיים שנמצאים באזור שבו אתם מתכננים לשהות.

שמרו על הילדים שלכם

זהו אולי הטיפ החשוב מכל. הקפידו לשמור על הילדים שלכם בכל יעד והרחיקו אותם מסכנות מיותרות. גם אם אתם נועזים ואוהבים לנסות אטרקציות שונות, הילדים הקטנטנים שלכם עלולים להיפגע. אם אתם נמצאים במקום מרוחק ממרכז רפואי או מכל גורם אחר שיוכל לספק לכם מענה במקרה של פציעה, הדבר נכון עוד יותר. היו זהירים והשגיחו על הילדים