טיפים לביטוחים לתקופות ארוכות

 

בין אם מדובר בטיול סובב עולם של שנה או יותר, או אולי בנסיעה לרגל לימודים בחו"ל או בעקבות משרה חשובה כלשהי, ביטוח לשוהים בחו"ל הוא ללא ספק בגדר חובה. החוק אמנם איננו מחייב זאת, אולם מי שאינו טורח לרכוש אותו, ונקלע במהלך שהותו בחו"ל לאירוע רפואי מסוים – כל ההוצאות הכרוכות בכך חלות עליו. במיוחד לקהל היעד הזה, חברות הביטוח מציעות כיום ביטוח נסיעות מיוחד לתקופות ארוכות. הביטוח מקנה שורה של כיסויים חשובים העומדים לרשותם של המבוטחים ומאפשר להם ליהנות משהותם בחו"ל בראש שקט וללא דאגות מיותרות. מתכננים נסיעה ארוכה לחו"ל? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכונה את הביטוח:

הקדימו לרכוש את הביטוח

אין זה משנה מהי מטרת הנסיעה, ביטוח לתקופות ארוכות הוא ביטוח חשוב במיוחד, שכן הביטוח הרפואי לשוהים בארץ, המוצע כיום על ידי קופות החולים או חברות הביטוח, איננו חל על הישראלים השוהים בחו"ל. במקרה של אירוע ביטוחי כלשהו הביטוח לא יכסה את המבוטח והוא יאלץ לשאת בהוצאות הרפואיות השונות. לכן, אם אתם מתכננים לצאת לטיול ארוך בחו"ל, לנסוע ללימודים של שנה או יותר או אולי לנסות את מזלכם למשך תקופה ביעד מסוים, הקדישו לרכוש ביטוח לתקופות ארוכות. אל תחכו לרגע האחרון וודאו שאתם יוצאים מהארץ כשיש לכם פוליסה עדכנית, הרלוונטית לנוסעים לתקופות ארוכות.

בדקו אילו כיסויים מציע הביטוח

אחד היתרונות של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא העובדה שהוא מקנה שורה של כיסויים והרחבות שונות אותן ניתן להוסיף לביטוח. ביטוח שכזה מספק לכם כיסויים ביטוחיים הן בהיבט הבריאותי והן בכל הקשור לרכוש שלכם, אותו לקחתם אתכם לחו"ל, כמו ציוד הטיולים שלכם, המחשב הנייד, המצלמה וכל הפריטים החשובים שיצאו אתכם לדרך. בין אם בעקבות גניבת הציוד, עקב איבוד המטען שלכם או בשל כל צרה בריאותית כלשהי, נכנס הביטוח לתוקף ומציע לכם כיסוי בהתאם.

בחירה נכונה של הביטוח – רק בעזרת המומחים

מבולבלים מההיצע הרב? אינכם יודעים באיזו פוליסה או באילו חברות ביטוח לבחור? אם כן, זה הזמן לפנות אל המומחים בתחום. חשוב שתיעזרו בגורם מקצועי, שמכיר היטב את כל האפשרויות הקיימות העומדות לרשות הנוסעים לתקופות ארוכות. ייתכן שאפשרות של ביטוח רפואי למטרת רילוקיישן, במקרה בו אתם עוברים לחו"ל בעקבות עבודה, יהיה האופציה הנכונה ביותר עבורכם – ויתכן שדווקא ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הפתרון הטוב ביותר. כך או כך, רק גורם מקצועי ומנוסה הוא הכתובת המתאימה להיעזר בה, זו שתוכל לעזור לכם בבחירה.

לרכישת ביטוח חו"ל לתקופה ארוכה – לחץ כאן